Hösten

Det är ett privilegium att ha människor runt omkring sig som bryr sig och tycker om en, och som man själv bryr sig om. Att kunna studera vad man vill. Att ha vänner och familj som man längtar efter. Att få uppleva en ny stad och nya utmaningar. Att vara fri att bestämma över sitt eget liv. Att kunna ta en lång promenad eller joggingtur när man känner för det. Att den största rädslan i ens liv är att man inte ska prestera tillräckligt bra. Att kunna gå till affären och köpa vad man än är sugen på till middag. De här sakerna är som sagt privilegium och inget man ska ta för givet. Det slog mig idag när jag gick bland de gula löven som har fallit av träden, en sån där fantastisk lagom frisk, kylig, krispig höstdag, hur lyckligt lottad jag är. Jag log för mig själv och fortsatte att gå genom de gula löven. Hösten kan verkligen vara fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0