Mamma

Nu är det nästan en vecka sen mamma kom hit och hälsade på, underbara mamma! Det var väldigt härligt att se henne igen och vi hade några mysiga dagar i Portsmouth och London. Många goda middagar och en hel del shopping, ungefär som det brukar bli när vi är på semester tillsammans. Jag visade henne lite av Portsmouth, vi fick en fin dag och en dag när regnet öste ner och vinden inte var att leka med, men i affärerna höll sig temperaturen ungefär på samma nivå :) 
London var lika underbart som vanligt, känns alltid så skönt att komma dit på nåt sätt, vi tog en riktigt lång promenad och gick lite i Kensington en dag, mycket mysigt, känns som att komma till ett andra hem. Vi provade också Westfield shoppingcenter där vi aldrig varit förut, extremt stort och alla affärer man behöver ryms under samma tak. Perfekt om det är dåligt väder en dag. 
Mamma åkte hem igår med minst en väska fylld med mina och Arvids grejer :)

Själv kom jag tillbaka hit till lite stress, jag behövde handla, laga mat och träna. Så det blev en tur till Tesco, jag lagade 8 port köttfärssås, 20 pannbiffar och två portioner sallad. På gymmet sprang jag 1 MIL på 58.30, det var målet för sommaren att springa på under en timme, men bättre sent än aldrig. Det känns i benen idag!

Ännu en måndag är avklarad, tiden går alldeles för fort här! Jag firar i alla fall en avklarad monstermåndag med att gå på födelsedagskalas. Det ska bli kul, och imorgon blir det spinning och mycket fokus på plugg!

So long!  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Sandra!

Nu ser vi (Arvid och jag) fram emot att få träffa dig i julhelgen!! Svante hade du ju lustigt nog träffat dig/ er i London i helgen! Ni träffas lite runt om i världen... :-)

Ta hand om dig!

2010-11-25 @ 09:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0