Som vilken onsdag som helst

Det har inte blivit mycket blogg på senaste tiden, ledsen för det!
Har ännu en gång haft ett besök som har tagit min uppmärksamhet, Helena var här onsdag till söndag, mycket kul! Vi åt mycket god mat, drack mycket vin, shoppade massor, och festade en del! Den perfekta semestern helt enkelt, även om jag är kvar på samma ställe så tog jag ändå semester. Inget plugg och ingen träning!

Så nu har det varit några dagar med fullt upp med båda dessa saker, mycket plugg och mycket träning, rätt in i något som kan kallas vardag! Men jag gillar det!

Idag har jag varit i skolan ett par timmar, pluggat massor med timmar och sen varit på gymmet, som vilken vanlig onsdag som helst. Konstigt det där hur man lyckas skapa sig samma vardag som man är van vid, bara att man byter ut platsen och människorna som gör ens vardag mycket roligare!

Jag sprang 8 km idag! Mycket nöjd, dock gick det kanske lite för sakta men jag har inte sprungit så långt sen jag flyttade hit så nånstans måste man ju börja! Det var riktigt skönt, och nu är jag så där härligt trött i båda kropp och huvud. Jag ska alldeles strax lägga mig i sängen och lyxa till min vardag med ett avsnitt av Lyxfällan innan jag somnar!

Det kommer lite bilder från mina semestrar snart, när jag tar mig tiden!

Jag har dessutom den här veckan lyckats få en lägenhet i Linköping till våren, helt perfekt. Jag och Anna och Dennis kommer bo i en riktig våning! Haha, nej men jag har sett bilder och lägenheten är faktiskt två våningar!! Det kommer bli riktigt bra! Och jag räknar starkt med att brandlarmet inte kommer gå lika många gånger där som här!
Det är något som kommer göra mig galen här till slut, både Rebecca och Helena har i alla fall fått uppleva det, Portsmouths studentliv som visar upp sig från sin bästa sida!

Imorgon blir en lång, men bra dag hoppas jag, jag ska starta dagen med en lång morgonpromenad så jag hoppas att det inte regnar eller något. Sen blir det plugg här hemma och iväg till skolan för projektarbete med min grupp, hoppas vi kan vara effektiva, vi behöver verkligen komma någon vart!

Nu kallar min säng på mig!!
Jag ska försöka återkomma lite mer frekvent än på senaste tiden.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0