Tvättimme!

Vardagen rullar vidare, det är mest plugg och träning som gäller!
I måndags hade jag min monsterdag, och det är inte okej att vakna och känna sig småhängig, titta ut genom förnstret och inse att regnet vräker ner och det är något som bara kan beskrivas som en mindre storm utanför mitt fönster. Jaha, fram med paraplyet bara och traska till skolan! Det var uppenbarligen inte många som tänkte så då vi bara var fem stycken på den lektionen. Läraren frågade om vi visste om det var några problem att ta sig in, öhhh ja, REGN kallas det och funkar tydligen som en utmärkt ursäkt för de flesta britter för att inte gå till skolan klockan 9 en måndag. Inga vikingar där inte!

I söndags fick jag förresten se lite avsnitt av Vänner, äntligen!! Jag älskar att jag har kompisar som har TV i sitt hus!

Igår var det mest plugg som gällde, en hel del att göra med vårt projektarebete, ska fortsätta lite med det nu ¨på morgonen, och det blev en sväng till en pub igår kväll också. Jag drack en "Snakebite", som att det skulle vara nåt känt, det är i alla fall någon slags blandning av öl och cider tror jag, riktigt gott!

I skrivande stund sitter jag och väntar på min tvätt, det kommer snart bli kaos i mitt lilla rum, när allt ska försöka hängas på tork! Eftersom det kostar (nästan 30 kr per maskin) så försöker jag tvätta det mesta jag äger på samma gång, effektivt, men som sagt oerhört kaosartat nä allt ska torka!

Idag väntar lektioner i skolan, ska gå på ett lunchpass på gymmet, Fitball, och sen ska jag för första gången sen jag kom hit sätta mig på biblioteket större delen av eftermiddagen/kvällen och plugga, det ska bli riktigt mysigt!

Nej ni, klockan är redan kvart i åtta och jag har tvätt som ska hängas!
Mysig onsdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0