Effektivitet är mitt andra namn när jag vill

En effektiv dag väntar idag, eller i alla fall hoppas jag på det, har redan tvättat all min tvätt, det kostade mig en smärre förmögenhet men nu är det klart i alla fall. Ska plugga nu fram till 13 när jag har ett möte med min projektgrupp i två timmar, efter det blie det hem och plugga ett par timmar till för att sedan gå på ett pump-pass på gymmet. Ytterliggare två timmars plugg efter det och sen kommer den här effektiva dagen att vara till ända. Skönt när man får saker gjort, jag gillar såna dagar.

Igår var också bra, jag var i skolan hela dagen och mellan två lektioner gick jag och tränade, gick på ett just abs-pass, det var en halvtimme långt pass med bara magövningar, riktigt bra. Och eftersom instruktören såg ut som Måns Zelmerlöf men med något snyggare kropp så kommer det passet nog att besökas fler gånger ;)

Nu är klockan kvart i tio och det är dags för dagens andra kopp te och plugg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0