Helg

Senaste dagarna har mest bestått av lite vardag, eller Portsmouth-vardag, det är en helt annan sak gott folk! Haft gruppmöte i skolan och pluggat en hel del. De flesta kurserna känns dock väldigt flummiga och känns mest som vanligt sunt förnuft, men lärarna försöker såklart göra det till typ forskning! Men det är nädå en del att läsa och förbereda. Vi har i varje kurs en föreläsning och ett seminare varje vecka, ett rätt bra uplägg faktiskt!

Annars så är vi ute och upplever stan, engelska människor kan nu konstateras helt stillösa, alltid för små kläder och korta kjolar och alltid mest högljudda överallt, mycket kul att beskåda!

Igår var jag och Rocio på ett ställe som heter Babylon 90's och tog en drink, riktigt kul ställe, de spelade bara 90-talsmusik och alla som känner mig vet ju att det är helt min kopp med te! Det var Backstreet Boys, Spice Girls och Five blandat med Michael Jackson, helt fantastiskt! Till och med bättre än schlagergolvet på BMB :)

Eftersom jag igår kände mig piggare och friskare än vad jag gjort på flera veckor så gjorde jag mitt första besök på gymmet, och det känns en del idag. Men det var riktigt skönt att komma igång igen efter ett alltför långt uppehåll, och jag känner mig pigg idag också, så förkylningen är nog på väg bort nu!

Annars ser jag mest fram emot att få åka till London på onsdag och träffa Becc! Ska bli mycket kul och jag har en del skor som behöver inhandlas och vad kan vara ett bättre ställe än London att göra det på. Jag ska försöka boka en buss direkt efter min skola på onsdag, och så ska vi bo på ett hostel i närheten av Paddington, ska bli spännande att se hur det är!!

Nu ska jag försöka vara lite pluggeffektiv i några timmar, och kanske blir det ett nytt besök på gymmet idag!

Igår var det för övrigt 20 grader varmt och sol här, kändes som sommarväder, men sen slog det om och blev kallt till kvällen, svårt att hänga med i alla väderväxlingar! Tror visst att det kallas höst!

 

Kommentarer
Postat av: Becc

Ahhh London Baby! Och såklart att du gillar bsb ;)

2010-10-10 @ 23:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0