Tisdag

Konstigt när man är ledig såhär mitt i veckan, det blir liksom ingen ordning.

Igår var jag i alla fall ute med Rocio, och vi mötte även upp hela det spansk-tyska gänget. Det blev en sjukt rolig kväll och vi dansade tills klockan var tre och stället stängde! Riktigt bra musik och mycket folk, hade rätt ont i fötterna när vi begav oss hem men det var det helt klart värt. Och det är alltid kul att höra från en främling att man ser absolutely stunning ut, jag sa tack så mycket och gick, haha jag är nog inte så bra på det där med att ta emot komplimanger.

Resultatet av gårdagskvällen blev att jag sov väldigt länge, tog det lite lugnt på mitt rum med sex and the city och åt lunch. Efter det gick jag ner mot hamnen, en helt fantastisk dag idag igen, 20 grader och strålande sol, det var varmt att gå med jeans och tröja, det gillar jag! Sen kunde jag inte hålla mig borta från affärerna längre utan gick ner på stan och fyndade lite. Vissa affärer har 20% studentrabatt vilket alltid är uppskattat.

Känner mig lite sliten idag så det blir förmodligen en lugn kväll, Jag och Rocio ska ut och springa om nån timme men sen blir det nog bara middag och sängen. Det är tufft att vara ledig hela dagarna.

Här kommer lite bilder från hamnen, tagna idag.

              


Kommentarer
Postat av: C

Fruktansvärt uppskattat att du skriver massa igen. Jag gillar att veta vad du gör!

2010-09-22 @ 00:43:09
Postat av: Karro

Det ser ju riktigt fint ut det där! OM mindre än en månad kommer jag och hälsar på! Jiho!

2010-09-25 @ 12:50:23
Postat av: Karro

Vad är det för torn förresten?

2010-09-25 @ 12:50:59
Postat av: E

Är det ett par beige/gråa mocka pumps jag ser på bild Sandra Larsson?

2010-09-28 @ 17:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0