Valvaka

Igår blev det fotboll på ett mycket engelskt sätt, nämligen på en pub här i närheten! Bra match och bra resultat, en Berbatov i storform!
Efter det blev det en långpromenad nere i vid vattnet och sen laga Jacob middag, jag åt :) Det blev valvaka för hela slanten igår. Ni som känner mig kanske vet att jag blev glad för alliansseger men att SD ska sitta i riksdagen skrämmer mig verkligen, vart är Sverige på väg! Finns inga ord för sån dumhet...

Idag väcktes jag klockan 07.30 av brandlarmet gick i hela byggnaden, så det var bara att studsa upp från sängen och gå ut. Det var bara en övning för att vi studenter ska veta hur vi ska göra om det brinner, bra iofs men de väckte mig fööör tidigt, när jag hade tänkt att ta sovmorgon. Det var lika bra att äta frukost och sen gav jag mig ute på en joggingrunda nere vid vattnet, det var ganska skönt när jag väl kom igång men jag var trött!

Nu ska jag snart träffa Rocio, min spanka granne, vi ska en sväng ner på stan och sen får vi se vad kvällen bjuder på, vin är inköpt just in case :)

Skype är den bästa uppfinningen på länge!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0