Skolstart

Dagarna här i Chapel Hill går oerhört fort, känns som att jag varit här än längre tid än snart en vecka. Men det är klart, när det tar tre timmar bara för att handla mat så försvinner ju dagarna iväg. 

Idag började våra kurser, den här första veckan får vi gå på lite vilka vill då vi fortfarande bestämmer vilka vi vill läsa. Jag var på tre idag som jag tänkte att jagskulle ta, två verkar väldigt bra, den tredje insåg jag att jag nog inte får läsa eftersom jag redan har läst en kurs som var exakt likadan. Så istället blev jag tvungen att snabbt lägga till en annan kurs vilket resulterar att jag ska gå på två lektioner imorgon också. Jag är på väntelista om en helgkurs som jag verkligen vill läsa men det verkar svårt att få till. Håller tummarna fram till tisdag då det blir slutgiltigt vilka kurser vi får!  

Annars händer inte mycket här, har redan hunnit blivit lite vardag och gymmet har besökts under kvällen.

Vi, jag och Sara och förhoppningsvis några fler planerar att åka på en lite weekend-resa till kusten under helgen. Det vore verkligen skönt om vi kunde göra det, jag vill till havet!

Det får vara allt för nu, ska snart sova, man blir trött av att börja skolan!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag tycker du ska skolka istället och resa runt mer.. Live a little :)



Vi var på Sandys i Halmstad och käkade härom dagen och tänkte på dig.

2012-08-23 @ 10:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0