Att aldrig vara nöjd eller bara njuta av nuet

Jag längtar efter korvstroganoff med matvete
Jag längtar efter min filt i Stockholm
Jag längtar efter mina tofflor
Jag längtar efter goda clementiner
Jag längtar efter min familj och allra mest mina fina brorsbarn
Jag längtar efter en bastu efter en kall vinterpromenad
Jag längtar efter att åka skidor
Jag längtar efter en säng med madrass gjort av annat än plast
Jag längtar efter alla mina vänner
Jag längtar efter att få äta julbord och klä julgranen
Jag längtar efter att få ligga i soffan en hel dag och kolla på Brothers&Sisters med mamma
Jag längtar efter hundarna
Jag längtar efter lingongrova med pastejkökets leverpastej med gurka
Jag längtar efter hela lördagar med fotboll
 
Men just nu njuter jag varje dag av att vara här, bara 37 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Rossy

Kul att läsa att du har det bra! Njut av allt, Sverige i november är inget vidare... Kram!

2012-11-12 @ 19:14:12
Postat av: Malin

Å vi längtar efter dig!

2012-11-12 @ 21:56:57
URL: http://slagbrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0