Feedback

"This is a fantastic paper!  Your home university should be very proud to have a student committed to such high standards of excellence representing itself.  Your research and analysis is in depth; the presentation of information is clear and engaging; and your recommendations are on point."

När man får sån här feedback från sina lärare är det lite lättare att plugga ett par timmar till! Kanske skulle skicka detta till Handels och se till att de uppskattar sina elever ordentligt :) Ikväll väntar födelsedagsmiddag för en av tjejerna här, skönt att slippa skola ett tag....men nu räknar jag ner, 11 dagar kvar till Florida!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till omdömet. Jag har mailat dig. Har jag fel adress. Skriv till mig. Stor kram till dig som är lååångt bort. (Arvids ord.)

2012-10-04 @ 17:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0