Plugg i solsken

Nu är det bara två dagar kvar och sen har halva den här terminen gått, förstår inte var tiden tagit vägen!
Jag har en hemtenta att skriva klart och en salstenta imorn bitti, sen är jag klar med de här fyra kurserna och en veckas semester väntar! Ska bli så himla skönt!
Vi har haft några otroligt fina "höstdagar" här, strålande sol men ändå lite kallt. Trots det så har jag två dagar i rad parkerat mig på en parkbänk i solen någon timme och lyssnat på Filip&Fredriks podcast. Det är så där härligt frisk luft men än så värmer solen väldigt skönt. Och det bästa av allt, solen går upp klockan sju varje morgon och stannar uppe till ca 19.30 så hela dagar av dagsljus, jag njuter!
 
Och Florida ser ut att bjuda upp med ca 30 gradig värme så det går ingen nöd på mig.
 
Igår såg jag något lustigt i mataffären, det går att köpa snabbgröt!! (Hur nu gröt kan vara långsam!) Dock så är den smaksatt med allt möjligt och såklart med en massa extra socker, hur kan man lyckas göra havregrynsgröt så onyttigt. Det fanns inte ett enda paket med bara vanligt icke smaksatt havregryn! Så tack till mamma och pappa som släpade hit 5 kg fiberhavregryn! :)
 
Nu var det den där hemtentan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0