Ljuva Måndag

Helgen bestod av en helgkurs så det var verkligen full fart, 8-17 fredag till söndag och sen lite kvällsläsning på det! Som tur var var kursen oerhört intressant och våran profesoor väldigt bra! Nu ska det bara skrivas en hemtenta och sen är den kursen klar, skönt!
 
Trotsade kvällsläsningen i lördags och gick ut och åt middag istället och hamnade senare på ett house-party för undergrads, något yngre än oss. Alla var väldigt trevliga dock och jag spelade mina första matcher beerpong på äkta amerikanskt vis. Mot slutet gick det riktigt bra så med lite mer träning så kommer jag komma hem som en mästare! :)
 
Igår landade mamma och pappa i North Carolina så det blev en snabb middag ute och sen var det läggdags för dem :) Nu väntar en föreläsning för mig och sen blir det utflykt, får se vad som står på schemat!
 
Känns inte så jobbigt att det är måndag när solen väcker en på morgonen och man vet att det bara är att ta på sig shorts och t-shirt och njuta! Höjden av lycka är att kunna gå ut på kvällarna utan att ens fundera om man behöver ha jacka på sig, i september!
 
Nu är det dags för skola...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0