Riktig (!) fotboll

En klar fördel med att vara på utbyte i England var att den engelska fotbollen var så mycket mer lättillgänglig. Även om det är en otroligt mcet häftigare upplevelse at vara på andra sidan atlanten och göra en riktig MBA så saknar jag att titta på fotboll på helgerna! Här har man väntat hela sommaren på att PL ska börja och så kan man inte se det! Tidsskillnaden gör ju också at man lite missar den chans man har att följa fotbollen, jag måste helt enkelt vänja mig vid att följa den medan jag äter frukost. Inte heller så många sportbarer som har öppet vid den tiden...
Tur att det händer så mycket annat här på helgerna så man intebehöver gå sysslolös.
 
Nu planeras vårt "höstlov" för fullt. Det blir en veckas resa till Florida. Flyg till Miami, hyrbil längs kusten och sen flyg hem från Orlando som det ser ut nu! Ska bli skönt att unna sig lite resa efter alla finals i oktober.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0